Budući da je medijska pismenost svojevrsna abeceda 21. stoljeća, Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokrenuli su 2018. godine projekt „Dani medijske pismenosti“ s ciljem osvještavanja javnosti o važnosti medijske pismenosti, s naglaskom na edukativne materijale i aktivnosti. U našoj je školi obilježavanje Dana medijske pismenosti popraćeno radionicom „Tko su influenceri?“ koju su zajedničke osmislile i realizirale knjižničarka Kristina Andlar te profesorica hrvatskoga jezika Matea Stanić. Radionica je provedena u 1.c, 1.d, 2. a i 3. b razredu, a učenici su dobili priliku razmisliti, a onda i argumentirano potkrijepiti vlastite ideje o tome jesu li influenceri postojali oduvijek ili su novitet modernog doba. Koliko influenceri zaista utječu na živote mladih, čime je sve uvjetovan njihov angažman te mnoge slične teme bile su samo neki od segmenata kvalitetne i dinamične rasprave koja je uslijedila nakon zadataka u parovima.