JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora
Srednja škola Petrinja
Petrinja, Gundulićeva 3
MB:0312568
OIB:58077261904
Petrinja, 17.10.2014.
Na temelju čl. 6. st.1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine 125/11) i Odluke o uvjetima, kriterijima i postupku za uzimanje i davanje u zakup prostora i opreme školskih
ustanova Sisačko-moslavačke županije od 01. listopada 2014.g. (Kl: 947-02/14-01/02 Urbroj: 2176/01-01-14-6, Sl. glasnik SMŽ 22/14), Srednja škola Petrinja raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora
Srednja škola Petrinja sa sjedištem u Petrinji, Gundulićeva 3 daje u zakup poslovni prostor na adresi sjedišta, u podrumskim prostrijama površine 24 m2 za obavljanje djelatnosti posluživanja toplih i hladnih jela i napitaka, te bezalkoholnih pića.
Karakteristike prostora: prostor je uređen za obavljanje djelatnosti.
Svim zainteresiranim osobama poslovni prostor koji je predmet ovog natječaja je dostupan za pregled za cijelo vrijeme trajanja natječaja svaki radni dan od 10-12 sati isključivo u pratnji zaposlenika škole.
Trajanje zakupa: 3 (tri) godine od dana sklapanja ugovora o zakupu (31.10.2014., a početak rada 01.11.2014.).
Početna cijena zakupnine je 35 kn po m2 mjesečno.
Najpovoljnija ponuda je ona koja uz ispunjenje svih uvjeta natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
U zakupninu nisu uračunati troškovi korištenja zajedničkih uređaja i obavljanja zajedničkih usluga u zgradi temeljem čl. 17. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (Narodne novine 125/11), te će se oni posebno odrediti u paušalnom iznosu prema stvarnim troškovima.
Hrvatski branitelji i dragovoljci iz Domovinskog rata ostvaruju prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu ukoliko ispunjavaju sve uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine (čl. 6. st. 8. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora, Narodne novine 125/11).
Ponude s nepotpunom dokumentacijom, nepravovremene i one koje ne odgovaraju uvjetima natječaja neće se razmatrati.
Ugovor o zakupu se sklapa nakon odabira najpovoljnije ponude i dobivanja prethodne suglasnosti Sisačko-moslavačke županije.
Ponuditelji su dužni priložiti:
- prijavu s naznakom osobnih podataka fizičke/pravne osobe (ime i prezime/tvrtka, adresa/sjedište, MB, OIB, broj žiro-računa, kontakt-telefon) potpisanu od ovlaštene osobe
- izjavu o visini ponuđene zakupnine
- izvadak iz sudskog registra ne stariji od 3 (tri) mjeseci (za pravne osobe)
- preslik obrtnice (za obrtnike) ovjeren kod javnog bilježnika
- ovjereni preslik rješenja o statusu hrvatskog branitelja/dragovoljca Domovinskog rata
- potvrdu porezne uprave o podmirenim dugovanjima ne stariju od 30 (trideset) dana (izvornik)
- izjavu da će u slučaju odabira, pri sklapanju ugovora o zakupu uručiti zakupodavcu
bianco zadužnicu na iznos 10.000,00 kn, ovjerenu od Javnog bilježnika, kao
osiguranje plaćanja zakupa.
Svi kandidati će biti obaviješteni o izvršenom izboru pisanim putem na adresu navedenu u ponudi.
Ponude se šalju isključivo u zatvorenim omotnicama na adresu: Srednja škola Petrinja, Petrinja, Gundulićeva 3, s naznakom: ˝za zakup – ne otvaraj˝ u roku 8 (osam) dana od dana objavljivanja natječaja.