preskoči na sadržaj

JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora


Srednja škola Petrinja

Petrinja, Gundulićeva 3

MB:0312568

OIB:58077261904

Petrinja, 17.10.2014.

Na temelju čl. 6. st.1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine 125/11) i Odluke o uvjetima, kriterijima i postupku za uzimanje i davanje u zakup prostora i opreme školskih

ustanova Sisačko-moslavačke županije od 01. listopada 2014.g. (Kl: 947-02/14-01/02 Urbroj: 2176/01-01-14-6, Sl. glasnik SMŽ 22/14), Srednja škola Petrinja raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za davanje u zakup poslovnog prostora

 

Srednja škola Petrinja sa sjedištem u Petrinji, Gundulićeva 3 daje u zakup poslovni prostor na adresi sjedišta, u podrumskim prostrijama površine 24 m2 za obavljanje djelatnosti posluživanja toplih i hladnih jela i napitaka, te bezalkoholnih pića.

Karakteristike prostora: prostor je uređen za obavljanje djelatnosti.

Svim zainteresiranim osobama poslovni prostor koji je predmet ovog natječaja je dostupan za pregled za cijelo vrijeme trajanja natječaja svaki radni dan od 10-12 sati isključivo u pratnji zaposlenika škole.

Trajanje zakupa: 3 (tri) godine od dana sklapanja ugovora o zakupu (31.10.2014., a početak rada 01.11.2014.).

Početna cijena zakupnine je 35 kn po m2 mjesečno.

Najpovoljnija ponuda je ona koja uz ispunjenje svih uvjeta natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.

U zakupninu nisu uračunati troškovi korištenja zajedničkih uređaja i obavljanja zajedničkih usluga u zgradi temeljem čl. 17. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (Narodne novine 125/11), te će se oni  posebno odrediti u paušalnom iznosu prema stvarnim troškovima.

Hrvatski branitelji i dragovoljci iz Domovinskog rata ostvaruju prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu ukoliko ispunjavaju sve uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine (čl. 6. st. 8. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora, Narodne novine 125/11).

Ponude s nepotpunom dokumentacijom, nepravovremene i one koje ne odgovaraju uvjetima natječaja neće se razmatrati.

Ugovor o zakupu se sklapa nakon odabira najpovoljnije ponude i dobivanja prethodne suglasnosti Sisačko-moslavačke županije.

Ponuditelji su dužni priložiti:

-          prijavu s naznakom osobnih podataka fizičke/pravne osobe (ime i prezime/tvrtka, adresa/sjedište, MB, OIB, broj žiro-računa, kontakt-telefon) potpisanu od ovlaštene osobe

-          izjavu o visini ponuđene zakupnine

-          izvadak iz sudskog registra ne stariji od 3 (tri) mjeseci (za pravne osobe)

-          preslik obrtnice (za obrtnike) ovjeren kod javnog bilježnika

-          ovjereni preslik rješenja o statusu hrvatskog branitelja/dragovoljca Domovinskog rata

-          potvrdu porezne uprave o podmirenim dugovanjima ne stariju od 30 (trideset) dana (izvornik)

-     izjavu da će u slučaju odabira, pri sklapanju ugovora o zakupu uručiti zakupodavcu

bianco zadužnicu na iznos 10.000,00 kn, ovjerenu od Javnog bilježnika, kao

osiguranje plaćanja zakupa.

 

Svi kandidati će biti obaviješteni o izvršenom izboru pisanim putem na adresu navedenu u ponudi.

Ponude se šalju isključivo u zatvorenim omotnicama na adresu: Srednja škola Petrinja, Petrinja, Gundulićeva 3, s naznakom: ˝za zakup – ne otvaraj˝ u roku 8 (osam) dana od dana objavljivanja natječaja.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Andlar   datum: 20. 10. 2014.




preskoči na navigaciju